Sjuk

Ja nu märks det att man har börjar jobba igen och barnen går i skola och dagis. Ligger hemma med frossa, hosta och ont överallt.
Men vad gör det om hundra år... Jag är ledig i morgon och sen kobbar jag onsdag till måndag och det ska jag göra oavsett vad. Tycker verkligen om att jobba och jag trivs som bara den när jag får vara med alla underbara vårdtagare.

Idag blir det till att vila och ta det lugnt. Orkar inte göra så mycket alls.

Idag så börjar jag med ett nytt liv oxå. Vikten jag har är inte rolig och nu ska den bort och aldrig mer komma tillbaka. Så mycket som jag väger nu har jag aldrig gjort. Ska lägga om allt vad mat heter och nu finns det inga ursäkter för att inte röra på sig.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0