Så otroligt jobbigt

Just nu så känner jag bara för att lägga mig ner och gråta. Yatzy är inte nå bättre och han lider verkligen nu. Vill inte ta beslutet att jag måste ta bort honom men jag vill inte att han ska lida mera. Han har haft ett bra liv och han är den som verkligen förstår när man är ledsen. Den dagen han får gå vidare så kommer det inte att vara lätt. Har en klump i halsen och ont i magen. Nära till tårar hela tiden. 

Skulle ha tagit tag i städning idag men orken finns inte.. Ska hänga lite tvätt och ta redan på det som är tvättat redan. Sen får vi se.

Jag ska i alla fall åka och jobba ikväll. Kan vara skönt att kolla bort och tänka på något annat. Men tomheten finns.. Så det kommer inte att bli lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0