Regnet har bara öst ner

Man skulle ju kunna säga att det har regnat idag.. Trodde ett tag att träden skulle rasa när det blåste som värst. Inte ens hästarna ville vara ute i detta väder. Så dom fick vara ute några timmar i alla fall. Ska gå ut och beta lite med dom sen igen.

Eftersom att Hjalmar ska åka till pappa i morgon så va vi och åt pizza tidigare. Brukar alltid göra det dagen innan dom ska åka så man får mysa lite med dom.
Wilma skulle stanna hemma sa hon eftersom att hon ska på ridläger.

Barnen ligger i alla fall nu så jag ska bara vila foten lite innan jag ska packa till Hjallen.

Får väl se om man orkar med att göra något annat idag.
Vill helst av allt gå en timme på gåbandet. Men eftersom att jag nyss har börjat gå så kan jag inte gå så jätte mycket. Längtar bara tills den dagen jag kan börja gå ordentligt igen.
Är så otroligt trött på att vara hemma och inte kunna röra på sig. Bara att gå lite i tagen så kanske jag kan komma igång snart.

Kolla tv en stund nu i alla fall..

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0