Oturen för följer

Ja inte har man väl mycket tur med sig inte.. I fredags när jag skulle diska så gick ett glas sönder. Vilket ledde till att jag skar mig i handen. Blödde som bara den och kvällen slutade på jouren. Tänkte väl mest att det kommer att ta tid där inne. Men allt som allt så va vi klara på en timme. Fick sy 5 stygn och jag fick även stelkrampsspruta. Så nu bet jag att jag klarar mig i 30 år på den.

Idag så ska Wilma åka till mormor och morfar. Hon ska följa med dom till Härnösand i morgon. Hjallen ska åka till sin far i morgon. Så det kommer att bli tomt här hemma några dagar.

Vi ska bara ta vara på dom dagar som är kvar av Thereses semester. På tisdag börjar hon att jobba igen. Så då blir man hemma själv med alla barnen. Så vad vi ska hitta på då vet jag inte. Men jag hoppas att det blir bra väder så att vi kan åka och bada i alla fall.

Nu blir det mera kaffe så man vaknar. Sen måste jag packa åt Wilma så hon är klar när mamma kommer och ska hämta henne.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0