Livet kan ta en snabb vändning

Ja det kan det verkligen göra. En person som står mig nära har drabbats av en hjärnblödning. Hon är halvsides förlamad och jag vet inte alls hur framtiden kommer att se ut för henne. Tycker att det är så sorgligt. Hon har ett barn som snart fyller 3 år. Tänk om hon aldrig blir som vanligt igen. Jag håller verkligen alla tummar jag har på att hon ska bli frisk.

Annars så har jag idag börjat mocka i hagen idag. Det är en hel del som ska bort från hagen. En massa gammal mat och en massa hästakit. Så detta tänkte jag hålla på med större delen av dagen. Eftersom att jag har fått höra att jag är så lat så måste jag väl bevisa motsatsen nu då. Det spelar inte nån roll hur ont jag kommer att ha idag. All skit ska bort. Så är det bara. Sen får man väl hoppas att man hinner med en massa annat oxå här hemma idag.

Men tankarna går ändå till dig som är så dålig.

Måste sätta lite fart nu så man har nå annat att tänka på..

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0