Fredag

Idag har man väl inte gjort så mycket alls. Therese åkte och hämtade Wilma mitt på dagen. Sen skjutsade jag henne till jobbet. Efter det så handlade Wilma och jag. Vi köpte även några presenter till Hjalmar eftersom att han fyller år på onsdag. Men vi ska fira honom lite redan på söndag eftersom att tjejerna åker till sin pappa sen.

Ikväll så blev det tacos till middag. Det va verkligen gott då det va länge sen vi åt det. I morgon så ska vi nog grilla. Tänkte att jag skulle göra en egen potatissallad. Tycker ju att den är mycket godare än den man köper. Så har man sallad till det.

Snart så ska jag åka och hämta kärleken på jobbet. Eftersom att vi bara har en bil så får vi göra så idag så man inte sitter fast här hemma.

Så det blir väl till att kolla lite mera på tv nu innan jag ska åka till stan.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0