Redan fredag..

Veckorna bara springer förbi tycker jag. Tyckte nyss att det va fredag och vi skulle ha det lugnt hemma. Nu är det fredag igen och det finns massor på våran lista som ska göras. Ska ta tag i lite mera tvätt här hemma idag och sen är det bara att köra på med alla måsten.

En sak som är bra att jag inte sover hela dagarna längre. Det tog ju bara x antal månader innan jag hittade rätt bland alla mediciner jag äter. Så nu är det mycket bättre och jag känner mig utvilad på morgonen när jag vaknar. Kunde ju sova till 10-11 utan problem tidigare men att vakna innan klockan 9 är bra tycker jag.

På måndag så börjar Wilma på 6 års. Tänk att hon har blivit så stor. Undra hur det gick till.

Nä nu måste man fylla på med kaffe innan man drar igång denna dag.


Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0