Nu va det ett tag sen..

Ja nu va det ett tag sedan jag skrev igen då. Sally har fått ett nytt hem som är toppen. Vet att hon kommer att bli bra skött där och hon blir riden av två tjejer som är hur lugna som helst.

Igår så va jag iväg och hämtade en ny ponny plutt till tjejerna här hemma. En herre på 24 år som är cool lugn. Hur snäll som helst och gör inte något alls. Så idag ska vi ta en tur och lära känna varandra lite. Lika bäst att ta det lugnt med honom så han får komma in sig innan alla barn kommer hem och ska rida honom.

Eftersom att det vräkte ner igår så blev det akut städning av stallet eftersom att vi hade ställt en massa kartonger i Pålles box. Så bort med en ponny och hem med en ny 😃 bra deal där måste jag säga.

Idag så åker syrenen ner i alla fall. Äntligen!! Sen är det bara lite småfix kvar innan allt är som det ska vara till den 24:e. Som jag längtar.

Nu blir det mera kaffe innan jag gör något annat.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0